29.5.2017

Peetan uusi hihna

Tämä on tätä mun pakkomiellettä. Mua on "häirinnyt" se, että Peetalla ja Jimillä on erilaiset hihnat. No ei nyt ihan 100 oikeasti, mutta kyllä se vaan mun silmään näyttää paremmalta, kun on samanlaiset tuotteet pojilla. Joten, koska Peetan hihna alkoi olla jo hieman osumaa saanut ja mulla oli kertynyt Mustille ja Mirrille noin 10€ bonusta, päätin ostaa Peetalle saman hihnan kuin mikä Jimillä on. 


Yksi harmitushan tässä on, sillä hihnaa ei saanut vihreässä värissä... Pidän siis vielä siitäkin, että Jimillä on sinistä ja Peetalla vihreää. Mutta ostin sitten mustan, joka menee kaiken kanssa. 

Hihnahan on siis Flexi Vario, josta olen tehnyt jo postauksen(täällä), kun kyseinen hihna ostettiin Jimille. Hihna on ollut toimiva ja hyvä, joten samalla linjalla mentiin.

 Ostin Peetan hihnaan vielä kiinni tällaisen multi boxin, johon voi laittaa herkkuja tai koirankakkapusseja. Saman voisi ostaa myös Jimille, niin toiseen saa sitten herkut ja toiseen kakkapussit. Nyt olen sitten super tyytyväinen.

Voin vielä sanoa, että Peetan vanha hihna oli ostettu kirpputorilta ja nyt ajattelin laittaa sen kirpputorille tai viedä kierrätyskeskukseen. En siis vain osta uusia tuotteita ja heitä vanhoja ehjiä roskiin, vaan pyrin mahdollisuuksien mukaan aina kierrättämään ja hyödyntämään itsekin kirpputoreja!

H

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti