21.2.2017

Hurtta Lifeguard Polar huomioliivi

Vihdoin ja viimein olen onnistunut metsästämään pojille Hurtan Lifeguard Polar huomioliivit ja vieläpä ihan oikein kokoisina ja värisinä! JEI! Olen niin iloinen ja tyytyväinen näihin liiveihin.
Juttuhan menee niin, että mulla on vaan joku pakkomielle siihen, että pojilla on toisiinsa sopivat varuseet. Heijastinliivit on pitänyt ostaa jo jonkun aikaa, mutta olemme pärjänneet vanhalla liivillä (joku tuntematon merkki) ja Hurtan heijastin huivilla. Nyt viimein sitten onnistuin löytämään nämä liivit, EDULLISESTI.
Tällä Hurtan Lifeguard Polar huomioliivillä on nimittäin kaupassa hintaa 39,90€. Kaksi kappaletta olisi siis kustantanut mulle noin 80 euroa... Pitihän tätä vähän miettiä ja onneksi kovan metsästyksen jälkeen lyösin liivit tori.fi:stä ja fb koirakirppikseltä. Kiitos kovasti vain ihmisille, jotka myyvät käytettyjä tavaroita! Liivit maksoivat yhteensä 22,40€ eli eivät edes yhden uuden liivin hintaa. Helpompaahan olisi ollut tietenkin kävellä kauppaan ja maksaa 80 euroa, mutta onneksi näillä ei ollut tulipalo kiire ja minulla kärsivällisyyttä etsiä.


Hinnan lisäksi myös jollakin ihmeen kaupalla värit ja koot täsmäävät. Olin nimittäin aina ajatellut, että Jimille keltainen ja Peetalle oranssi, mutta olisin tyytynyt muihinkin väreihin tai samaan väriin kummallakin, koon piti vain olla oikea. Oranssi liivi oli oikeastaan käyttämätön ja silti ihana myyjä myi sen 10 eurolla. Keltainenkin oli todella hyvässä kunnossa.


 Liivit ovat olleet todella hyvät, istuvat hyvin, näyttävät hyviltä, ovat laadukkaita ja mikä tärkeintä, pojat erottuvat hyvin liikenteen seassa pimeällä! Liivit on helppo pukea ja sopii erittäin hyvin pitkäkarvaisille koirille, sillä liivi jää turkin päälle, eikä hautaudu siihen. Jos haluatte tutustua liiveihin paremmin käykää kurkkaamassa Hurtan sivuilla olevaa kuvausta.

Jimillä liivi on kokoa M ja Peetalla koko S


H

1 kommentti:

  1. Jee! Mäkin löysin Lukalle ton samaisen liivin keltasena, kun oon pitkään ettinyt käytettynä S kokoa😊

    VastaaPoista